EXCLUSIV  Wizz Air și bagajele lăsate la Otopeni: O explicație bizară

Fotografie de la Tim Gouw Pexels
Fotografie de la Tim Gouw Pexels

Călătorii cursei Wizz Air de pe 16 martie, de la București la Oslo, au avut parte de o surpriză neplăcută: niciun bagaj de cală nu a ajuns la destinație. 

Călătorii cursei Wizz Air de pe 16 martie, de la București la Oslo, au avut parte de o surpriză neplăcută: niciun bagaj de cală nu a ajuns la destinație. După mai bine de o oră și jumătate de așteptare la banda de bagaje, pasagerii au aflat inițial că bagajele vor sosi a doua zi, doar pentru ca ulterior să fie informați că acestea nu vor ajunge decât pe 21 martie, odată cu următorul zbor Wizz Air către Oslo.

Într-un răspuns oficial, compania aeriană susține că problema a fost cauzată de „constrângeri operaționale” și de necesitatea de a transporta combustibil suplimentar pentru a face față unor „vânturi frontale mai puternice decât se preconiza”. În consecință, Wizz Air afirmă că a luat „decizia” de a transporta toți pasagerii, lăsând în urmă bagajele lor, care urmau să fie livrate ulterior.

Această variantă „operațională” ridică semne de întrebare: ce ar fi trebuit să facă pasagerii timp de patru zile fără haine, medicamente sau alte obiecte esențiale?

Problema este cu atât mai absurdă pentru unii dintre călători, care voiau să se întoarcă în București chiar în aceeași zi, fără să își mai recupereze vreodată bagajele la timp. 

Pe lângă asta, răspunsul Wizz Air este presărat cu expresii de tip „notificare proactivă” și „eforturi pentru o livrare fără probleme”, în timp ce realitatea este că pasagerii au fost lăsați fără bagaje timp de patru zile, fără un plan clar de soluționare imediată.

Nemulțumirea călătorilor a fost amplificată de lipsa de comunicare inițială și de faptul că unii dintre ei nici măcar nu mai erau în Oslo când bagajele lor au ajuns acolo. Wizz Air își cere scuze pentru „orice inconvenient cauzat”, dar întrebarea rămâne: cum s-a ajuns la o astfel de „decizie operațională” și de ce nu a fost găsită o soluție mai rapidă?

Iată răspunsul pe care ni l-a dat Wizz Air după articolul Haos la Wizz Air: O cursă de la București la Oslo a lăsat pasagerii fără bagaje:

 

„Wizz Air confirmă că, din cauza unor constrângeri operaționale pe zborul de la Otopeni (OTP) la Oslo (TRF) din 16 martie, bagajele unor pasageri au fost descărcate pentru a transporta combustibilul suplimentar necesar pentru a contracara vânturile frontale mai puternice decât se preconiza.

 

Limitările operaționale cauzate de condițiile meteorologice excepționale au redus greutatea care putea fi transportată, iar compania aeriană a ales să transporte toți pasagerii, făcând demersuri, în același timp, ca bagajele vizate să sosească pe 20 martie.

 

Wizz Air a notificat în mod proactiv toți pasagerii afectați și depune eforturi pentru a asigura o livrare fără probleme a bunurilor acestora. Compania aeriană își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și apreciază răbdarea și înțelegerea celor implicați”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2025 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel