Emisiunea X Factor de sâmbătă, 5 noiembrie, a avut o audiență medie de 665.000 de telespectatori.
Show-ul transmis în direct de Antena 1 a fost urmat de Pro TV, la o distanță de aproape 170.000 de telespectatori, scrie Pagina de Media.
Pe segmentul comercial (18.49 de ani), Antena 1 și Pro TV au fost la egalitate.
Media de audiență X Factor în mediul urban a fost de 665.000 de telespectatori pe minut (5,7 rating).
Pro TV a fost pe locul doi în clasamentul audienței, cu 497.000 de telespectatori.
Vârf de audiență: 976.000 de telespectatori (8,4 rating) la 20.55.
Egalitate absolută pe segmentul comercial: atât Antena 1, cât și Pro TV au avut 304.000 telespectatori între 18 și 49 de ani (5,9 rating pe aces segment).
Clasament foarte strâns pe locurile 3-4-5. Prima TV, TVR 1 și Acasă TV au fost la egalitate ca rating procentual – 2,3, diferența fiind aproape insesizabilă și după numărul de telespectatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News