X Factor, din nou lider de audiență

x factor
x factor

X Factor a fost și duminică seara cea mai urmarită producţie TV. Show-ul s-a impus ca lider absolut de audiență la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, naţional şi 18+ urban. Vârfurile de audiență au depășit 16.1 puncte de rating, iar cota de piață a atins până la 33.7 procente, pe publicul comercial, în minutul de aur.

Cea de-a doua ediţie a super show-ului X Factor a condus din nou pe piaţa divertismentului şi, în minutul de aur 22:39, Antena 1a înregistrat un rating de 16.1 puncte şi o cotă de piaţă de 33.7 procente la nivelul targetului comercial, 15-54 urban. Concurentul din minutul de aur, Hernandez Hector Manuel, din Republica Dominicanã, a atras în faţa televizoarelor peste 1.000.000 de telespectatori, respectiv mai mult decât triplu faţã de cei au ales Pro TV, scrie Mediaadict.

Totodată, X Factor a înregistrat un rating mediu de 10.8 puncte şi o cotă de piaţă de 21.5% la nivelul targetului 15-54 urban, ceea ce l-a plasat pe primul loc în topul audienţelor. Principalul post concurent, Pro Tv a înregistrat la aceleaşi categorii de public 7.6 puncte de rating şi 15.2% share.

La nivelul targetului urban, iarăşi Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 9.9 puncte şi o cotã de piaţã de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit în medie X Factor, cu peste 500.000 mai mulţi decât cei ce au ales Pro Tv.

Clasamentul s-a păstrat şi la nivelul targeturilor national şi 18+ urban. Bref, 1,5 milioane de telespectatori din targetul naţional au ales X Factor, iar în minutul de aur, la 22.38, vârful de audienţã depãşea 2,2 milioane de telespectatori, de patru ori mai mulţi decât cei care se aflau pe Pro Tv.

”Te cunosc de undeva!” a fost lider de audienţă la nivelul publicului din mediul urban, sâmbătă. Show-ul a fost urmãrit de 644.000 de telespectatori. Cu un rating de 6.1 puncte un market share de 15.2%, „Te cunos de undeva!” a surclasat programul oferit pe PRO TV. ProTV, în acelaşi interval, a atins o audienţă medie de 5.2 procente şi 12.8% share.

Sâmbătă, În minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmărită de 884.000 de telespectatori din mediul urban.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel