X Factor a fost luni lider detaşat de audienţă în rândul tuturor targeturilor relevante. Antena 1 a ocupat prima poziţie în clasamentul posturilor de televiziune, fiind urmată de Kanal D şi Pro TV.
Concurenţii X Factor intră de săptămâna viitoare în bootcamp, iar telespectatorii au putut urmări duminică şi luni ultimele două ediţii X Factor înregistrate la audiţii. Încă de la lansarea celui de-al doilea sezon, pe 23 septembrie, show-ul de la Antena 1 s-a impus lider autoritar de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.
Show-ul care i-a ţinut în faţa televizoarelor în fiecare duminică, de cinci săptămâni încoace, i-a convins să rămână aproape de Antena 1 şi aseară, la prima programare X Factor într-o zi de luni. Ultimul episod al audiţiilor a surclasat concurenţa, conducând detaşat topul celor mai urmărite programe tv, în condiţiile unei concurenţe acerbe.
Astfel, luni, 22 octombrie, în intervalul, 20.30 -22.29, Antena 1 a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban un rating mediu de 11.4 puncte şi o cotă de piaţă de 23%, cifre de audienţă aproape duble decât cele înregistrate Kanal D, postul de televiziune care a ocupat cea de-a doua poziţie în clasament. Pe locul al treilea s-a situat, în acelaşi interval şi în rândul aceluiaşi public, Pro Tv cu mai puţin de jumătate din numărul de telespectatori înregistraţi de Antena 1, adică 5.4 % rating şi 11% share.
În minutul de aur, 21. 24, 1.352.000 de telespectatori din mediul urban urmăreau Antena 1, un număr de aproape trei ori mai mare decât al acelora care, la aceeaşi oră, priveau programul difuzat de PRO TV.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News