YouTube a lansat Shorts pentru a-i face concurenţă serviciului rival TikTok

YouTube va identifica automat produsele din videoclipuri
YouTube va identifica automat produsele din videoclipuri

Compania YouTube, deţinută de grupul Alphabet Inc, a lansat joi un serviciu de streaming dedicat videoclipurilor scurte pe platforma sa din Statele Unite, pentru a face astfel concurenţă serviciului rival TikTok într-o categorie care se bucură de o popularitate foarte mare, informează Reuters.

Noul serviciu, Shorts, permite utilizatorilor să înregistreze cu telefoanele lor mobile videoclipuri în format vertical, care pot fi "condimentate" cu mai multe efecte speciale şi cu secvenţe muzicale extrase dintr-o bibliotecă muzicală virtuală.

"Începând de azi şi pe parcursul următoarelor săptămâni, vom extinde versiunea beta a serviciului nostru Shorts în Statele Unite", au declarat reprezentanţii YouTube, joi. Ei au precizat că noul serviciu va include şi o serie de funcţii suplimentare, precum posibilitatea de a adăuga fişiere text în anumite momente ale videoclipurilor.

YouTube a lansat deja noua funcţie în India în septembrie 2020, după ce TikTok a fost interzis în această ţară - una dintre cele mai mari pieţe din lume. În prezent, videoclipurile în format scurt atrag peste 6,5 miliarde de vizualizări în fiecare zi la nivel global, au precizat reprezentanţii YouTube. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel