YouTube pare să fie în concurență directă cu TikTok, mai ales după ce platforma a lansat o nouă funcție numită Shorts.
Deocamdată noua funcție a fost lansată recent în SUA și seamănă foarte mult cu principiul de funcționare a platformei TikTok, scrie Yoda.ro. Funcția numită Shorts le permite creatorilor de conținut să încarce și să editeze clipuri video de 15 secunde. Totodată aceștia pot schimba viteza cu care sunt redate imaginile sau să adauge muzică. Utilizatorii au o librărie audio bogată de unde își pot alege melodiile preferate.
Platforma a fost lansată inițial în India, în anul 2020, acolo unde are are deja 2 miliarde de utilizatori și 3,5 miliarde de vizualizări în fiecare zi. Tot în SUA, YouTube a anunțat și introducerea unei noi funcționalități dedicate shopping-ului datorită căreia căreia oamenii vor putea să cumpere produsele pe care le văd în clipuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News