Zeci de mii de maşini DACIA Sandero şi Logan au fost rechemate în service, din cauza unor probleme care ar putea surveni în timpul mersului.
Doar 624 din cele peste 25.000 de maşini chemate în service aparțin unor proprietari din România.
Problema ar putea fi o defecțiune la piesa metalică de blocare a capotei. Acest lucru ar putea duce la deschiderea capotei în timpul mersului, crescând riscul unui accident. Rechemarea afectează modele Dacia Logan III și Sandero III. Mașinile provin din diferite perioade de construcție, cuprinse între 2 septembrie 2020 și 15 ianuarie 2021, scrie promotor.ro.
”Dacia a identificat un risc de neconformitate al bridei de la capota față, ceea ce ar putea conduce, în anumite situații, la o funcționare necorespunzătoare a sistemului de închidere al capotei. În situația în care se va constata necesar, capota față se va înlocui”, se arată în comunicatul de presă publicat pe site-ul anpc.ro.
Durata de remediere a problemei variază între jumătate de oră şi patru ore.
În Germania, aproximativ 3.500 de mașini Dacia Logan și Sandero trebuie duse la reprezentanță
Martin Zimmermann, șeful Departamentului de Comunicare de la Renault Deutschland AG a declarat: „Dacă suportul de blocare se fisurează, în cazuri extreme nu se poate exclude deschiderea capotei în timpul conducerii”. Retragerea începută la mijlocul lunii mai are codul intern al producătorului ”0DLP”. Conform oficialului Renault, aproximativ 3.500 de mașini din Germania trebuie să ajungă la reprezentanță. Acestea provin din diferite perioade de construcție, cuprinse între 2 septembrie 2020 și 15 ianuarie 2021.
Dacia Logan III și Dacia Sandero III au fost lansate spre sfârșitul lui 2021
Cu cea de-a treia generație a modelelor Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia reînnoiește simultan trei din modelele sale emblematice și redefinește automobilul practic și contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienților. Logan și Sandero sunt disponibile cu trei motorizări, din care două pe benzină (cu puteri de 65 CP, respectiv 90 CP) și o motorizare mixtă benzină-GPL, de 100 CP, sub denumirea comercială ECO-G.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News