Oleg Roibu - general counsel eMAG Group, a vorbit despre modul în care platformele companiei au sprijinit şi sprijină în continuare IMM-urile din România să facă afaceri în ţară dar să se extindă şi peste graniţă, în regiune.
Oleg Roibu - general counsel eMAG Group a avut o intervenţie în cadrul evenimentului organizat vineri, 15 octombrie, în format online, de către Asociaţia Română a Magazinelor Online, cu participare prin sistem videoconferință - Ziua comerțului electronic 2021.
"În ceea ce priveşte IMM-urile româneşti, trebuie să spunem că în ceea ce priveşte platformele noastre în regiune – vorbim despre aproximativ 36.000 de companii care vând pe platformele noastre în România, Bulgaria şi Ungaria – noi suntem o soluţie pentru companiile din România în special, în sensul în care vor să meargă către această direcţie.
Este clar că avem o prezenţă în regiune şi, în felul acesta, exportăm tehnologie, ajutăm mediul de afaceri românesc să se dezvolte internaţional şi să menţină valoarea în România. Trebuie să spunem că aproximativ 2.000 de companii româneşti vând în Bulgaria şi Ungaria prin intermediul platformelor noastre, iar ecosistemul nostru, în continuare, are în centrul clientul. Tot ceea ce face se înaintează către client şi vine să rezolve nişte situaţii, încercând să dăm soluţii confortabile.
Este adevărat că în această perioadă mediul digital, platformele de comerţ electronic, magazinele de comerţ electronic au fost cea mai potrivită soluţie şi au trecut şi acel test de rezilienţă pe care noi, la eMAG, îl trecem o dată pe an de BLACK FRIDAY.
Închei această intervenţie spunând că am bugetat investiţii de aproximativ 251 de milioane de lei în următorii ani pentru dezvoltarea antreprenoriatului digital, prin intermediul platformei noastre, sume care vor fi investite în tehnologie, internaţionalizare şi, cel mai important, în oameni", a declarat Oleg Roibu.
VIDEO:
Cumpărăturile din hypermarket se fac de pe telefon şi sunt livrate acasă, marile centre comerciale se mută online şi deschid platforme tip marketplace, iar magazinele online îşi deschid showroomuri fizice, acestea vor fi o parte dintre temele abordate în cadrul evenimentului organizat vineri de Asociaţia Română a Magazinelor Online.
"Pe fondul pandemiei Covid-19 şi al recomandărilor transmise de autorităţile responsabile, o pondere semnificativă a românilor a optat pentru plăţile electronice, în dauna utilizării numerarului. Efectul s-a putut constata în creşterea însemnată a plăţilor digitale atât în comerţul electronic, cât şi a plăţii taxelor şi impozitelor online, generând venituri considerabil mai mari la bugetul public central şi local", susţin organizatorii evenimentului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu