ZIUA PUBLICITĂȚII 2014, pe 29 OCTOMBRIE, la MARRIOTt. Organizatorii vor prezenta rezultatele studiului: "Publicitatea, Motor de Creștere Economică în România"

Ziua Publicității va fi organizată pentru prima dată în România, sub sloganul "Publicitatea crește România". În cadrul evenimentului vor fi prezentate rezultatele studiului "Publicitatea, Motor de Creștere Economică în România", realizat de Deloitte, în perioada mai-septembrie 2014.

Ziua Publicității 2014, organizată de IAA România și Ziarul Financiar, își propune să aducă în atenția tuturor actorilor din piață, de la profesioniști din industria de marketing și comunicare, până la autoritățile din instituțiile publice,  rezultatele studiului "Publicitatea, Motor de Creștere Economică în România".

Vezi și: Tot ce trebuie să știi despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014

Materialul respectiv surprinde modul în care industria de marketing și comunicare contribuie direct la dezvoltarea economiei naționale. În același timp, este reflectată și opinia factorilor de decizie din companiile românești și internaționale active pe piața locală, cu privire la importanța publicității ca mijloc de comunicare și informare în societate.

De Ziua Publicității 2014, pe lângă prezentarea în detaliu a rezultatelor studiului, vor fi organizate mese rotunde pe teme legate de impactul publicității asupra diverselor domenii de interes, interviuri și prezentări ale unora dintre cei mai importanți lideri din mediul de afaceri autohton.

"Dorim să ne facem un obicei din a veni anual în fața industriei și a autorităților interesate, pentru a prezenta și discuta, în detaliu, modul în care industria de marketing și comunicare contribuie la dezvoltarea economiei și a societății. Vorbim despre un eveniment de referință, unic în peisajul local, ce va crește de la an la an și va implica din ce în ce mai multe structuri și asociații ale industriei. Pentru această primă ediție, ne propunem să aducem în atenția publicului efectele pozitive pe care industria de marketing și comunicare le generează în economia locală", a declarat Mihai Bârsan, președinte IAA România.

Ziua Publicității 2014 va avea loc pe 29 octombrie, la Marriott Grand Hotel, cu începere de la orele 09:30. 

Citește și: Cum s-a desfășurat o campanie fără precedent în România

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel